Què puc tramitar telemàticament i com fer-ho?
Per fer tràmits via electrònica amb el Consell Comarcal del Tarragonès cal clicar a l'apartat Seu i Portal de la Transparència del menú superior del web municipal tarragones.cat. Tot seguit cal cercar el tràmit que es vol realitzar i, si està activada la tramitació online, fer-la des d'allà. Si no està activada cal descarregar-se formularis en format pdf, omplir-los i adjuntar-los a través de l'apartat Instancia genèrica.
Alguns dels tràmits que pots fer telemàticament són:
- Instancia genèrica
- Accedir a una notificació electrònica
- Presentació de factures electròniques
- Sol·licitud d'accés a la informació pública
I d’altres que trobaràs al catàleg de tràmits electrònics del Consell Comarcal del Tarragonès.
Els formularis dels tràmits específics de cada departament del consell comarcal, els trobareu al seu espai web:
- Ensenyament
- Urbanisme
- Habitatge
Aquest manual us ajudarà a presentar un tràmit de manera telemàtica.